Dostali jste v práci zajímavou funkci a to tu, že máte na starosti organizaci Vašeho výročního večírku firmy. Nuže, může to být i zábava, ale musíte si nejdříve v klidu promyslet, jakým směrem to celé chcete ubírat. Sepište si tedy seznam, kde se sami sebe zeptáte na několik otázek. Jaké otázky?

·         Kde?

·         V kolik?

·         Kdo?

·         Jak?
porada v práci

Postupně je řešte jednu za druhou. Začneme tedy tím místem. Na výběr je hned několik velmi kvalitních restaurací, které Vám poskytnou za jistý obnos peněz své prostory. Nevýhodou je však to, že veškeré jídlo musí být zakoupené právě od nich, takže pokud se chystáte svému kolegovi třeba k narozeninám upéct dort, tak Vás s ním jedině vypečou pryč… Místo restaurace se tedy zkuste třeba zaměřit na hotely. Ty jsou často uzpůsobeny k těmto firemním akcím a najdete uvnitř několik zasedacích místností nebo sálečků, kde se Vaše oslava může rozjet v plném proudu.

Tak místo bychom měli a teď vyřešit v kolik to celé vypukne. Asi nejjednodušší způsob, jak vymyslet vhodný čas, je se zeptat většiny a podřídit se alespoň trochu těm, kteří vybočovali z průměru. Berte ohled na to, že je ve firmě plno rodičů, takže večírek, který bude začínat po deváté hodině večerní už asi není to právě ořechové.
svatební hosté

Kdo? Toť otázka! Hned na začátku si ujasněte, zdali jsou zvaní pouze zaměstnanci firmy anebo je to večírek i pro jejich partnery. V tom případě budete potřebovat dvakrát tak větší prostor pro pořádání akce.

A konečně poslední otázka a tou je jak. Nuže, je už jen na Vás, jestli se rozhodnete pro to, že Váš večírek bude na nějaké téma. V poslední době je toto velmi oblíbený styl pořádání akcí. Lidé se mohou vydovádět na tvorbě kostýmů a často si pak nesou nezapomenutelné zážitky při cestě domu. Musíte však vždy uvažovat tak, aby to vyhovovalo všem, a především Vašim nadřízeným. To byste pak také mohli být za docela velké blbce, a ještě si rozházet svou pevnou pozici ve firmě.