Současná doba klade vysoké nároky na ekologii. Minimalizovat odpadky k tomu nepochybně patří. Dále také recyklovatelnost. Z tohoto důvodu některé obchody už nenabízí igelitové tašky, ale jen ty papírové. Máte obchůdek? Tak určitě víte, že je důležité nabídnout zákazníkovi také nákupní tašku. Důležitý je samozřejmě potisk s Vaším logem. Že nemáte vlastní logo? To je velká chyba, logo je značka, se kterou si Vás budou všichni spojovat.
papírový sáček
Pokud nemáte logo, určitě byste měli co nejdříve oslovit nějakého grafika, který by pro Vás nápadité logo vytvořil. Věřte tomu, že to bude mít pozitivní vliv na zvýšení Vašeho obratu. Stejně tak také potisk tašek. Nespokojte se jen s tašky papírovými, které jsou vhodné na spíše drobnější nákupy. Pro větší nákupy můžete nabízet tašky látkové. Měly by být takové, aby zákazník měl radost, že něco takového získá. Pokud je látková taška nápaditá, může zákazník získat dokonce i nápaditý doplněk. Zde je rozhodně větší prostor pro nápaditost a jen logo nestačí.

Potisk tašek je realizovaný díky tiskové technologii sítotisku. Což je tisk přes šablony. Využívají se speciální barvy na textil. Dříve sítotisk umožňoval jednoduché motivy, dnes lze realizovat třeba i potisk fotografií ve fotografické kvalitě.
nákupní taška

Součást Vaší kampaně

Potisk tašek by se měl stát součástí Vaší kampaně. Je třeba na to myslet třeba i při volbě barvy materiálu. Motiv na tašce může být vtipný a nápaditý, text minimální, aby nerušil. Zde rozhodně platí, že méně je více.
Samozřejmě nic není zadarmo. Určitě se ptáte, kolik to bude stát. Najděte si webové stránky společnosti, které potisk zajišťují a kde najdete také kalkulačku. S kalkulačkou budete znát odpověď .

Když už navštívíte webové stránky, určitě se podívejte na realizované projekty a seznamte se s možnosti i technickými parametry.